Du måste vara inloggad för att få kommentera
Stängd för fler kommentarer
De samhällsekonomiska konsekvenserna av Covid-19 är i nuläget svårt att överblicka, men så långt kan man konstatera att det har negativ påverkan på det lokala näringslivet och att näringslivet står inför stora prövningar.
Upphandling - samtliga nämnder ska se över sina upphandlingar och om så är möjligt dela upp i mindre delar för öka lokala företags möjligheter att vinna en upphandling samt tidigarelägga upphandlingarna i de fall det är möjligt
Frågor om upphandling? Kontakta Upphandlingsenheten;
E-post: upphandling@timra.se
Telefon: 060-163100
Utbetalningar och inbetalningar
Förlängda betalningstider för företagen samt förlängd betalningstid på hyror i kommunägda loker till 150 dagar
Har du frågor om inbetalningar till kommunen? Kontakta Ekonomiavdelningen;
E-post: fakturahanteringen@timra.se
Telefon: 060-163311
Ambitionsnivån, rörande betalningstiden till kommunens leverantörer, är att den ska vara 15 dagar
Har du frågor om utbetalningar från kommunen? Kontakta Ekonomiavdelningen;
E-post: fakturahanteringen@timra.se
Telefon: 060-163118
Tillstånds- och tillsynsärenden
Timrå kommun prioriterar verksamhetskritiska tillstånds- och tillsynsärenden
Har du frågor om tillstånds- och tillsynsärenden? Kontakta Miljö & byggavdelningen;
E-post: miljo.bygg@timra.se
Telefon: 060 -163193
Insatserna gäller till och med 31 december
Kontakt
Länkar
Sidan uppdaterad 2020-11-16
Kontakta oss
Köpmangatan 14,
861 82 Timrå
Växel: 060-16 31 00
E-post: timra.kommun@timra.se
Organisationsnummer:
212000-2395
Kommunhuset är öppet
klockan 08.00-16.30
www.timra.se är Timrå kommuns offentliga webbplats
Kommentarer